Ondersteuning op maat

HLPC Finance denkt mee over uw financiële administratie, uw HRM-zaken en uw salarisadministratie en biedt ondernemers ondersteuning op maat.

U kunt ons voor al deze drie disciplines inschakelen of voor slechts één of twee onderdelen. Daarnaast kunt u beslissen om een deel van de werkzaamheden bij ons neer te leggen of wij nemen u werkelijk alles uit handen. Het is maar net waar u behoefte aan heeft en waar u zich prettig bij voelt.

Waar wij u mee gaan ondersteunen hangt af van uw eigen capaciteiten, waar u zelf affiniteit mee heeft en hoeveel tijd u aan deze werkzaamheden wil besteden. Want laten we wel wezen, de tijd die u overhoudt kunt u weer besteden aan datgene waar u goed in bent en wat u echt leuk vindt: ondernemen.

Wat wij ook doen, het is altijd maatwerk. Daarom ontvangt u van tevoren ook een heldere offerte.

Wat wij altijd doen

  • Inboeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen, het kasboek en de bankafschriften die u bij ons aanlevert.

Wat wij aanvullend aanbieden

  • Opstellen en verzenden van de verkoopfacturen
  • Betalingen verrichten of het maken van een betaaladvies via een directe bankkoppeling
  • Oppakken en afhandelen van uw correspondentie
  • Maandelijks verstrekken van overzichten van de openstaande posten (debiteuren en crediteuren) en ​uw verlies- en winstrekening
  • BTW-aangifte per maand of per kwartaal
  • Aangifte inkomstenbelasting verzorgen
  • Jaarrekening verzorgen
  • HRM-werkzaamheden en salarisadministratie
  • Aanvragen tijdelijke steunmaatregelen of subsidies
  • Het archiveren van uw digitale of papieren stukken

Wij hebben het inzicht. Wij bieden ondernemers overzicht.

Meer informatie

Heeft u vragen over deze informatie? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen

Waar heeft u hulp bij nodig?

Scroll up