Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen die HlpC Schade vaak ontvangt ziet u hieronder:

Uw informatie wordt bij HLPC beveiligd opgeslagen en bewaard, zowel de hard copy (papieren versie) als de digitale informatie. Daarnaast hebben al onze medewerkers een geheimhoudingsverklaring getekend, dus dat is ook goed geregeld.

Afhankelijk van uw wensen nemen wij u werk uit handen. En dat kan heel veel zijn. Lees dit maar eens. Het is aan u wat u door ons wil laten doen. Wij staan graag voor u klaar, dag en nacht. Tijdens kantooruren zijn wij altijd bereikbaar om eventuele vragen te beantwoorden of nieuwe werkzaamheden op te pakken.

Wij werken in de regel met een vast maandelijks bedrag zodat u weet waar u aan toe bent. Wij maken graag een offerte op maat voor u.

Nee, wij werken uitsluitend voor verzekerden.

Nee, wij sturen geen nota’s. Alleen bedrijven ontvangen een BTW factuur. Bij zakelijke schade betaalt u namelijk de BTW over de declaratie van HLPC Expertise. Deze BTW kunt u uiteraard bij uw BTW aangifte weer terugvorderen.

De meeste brandpolissen in Nederland geven dekking voor de kosten van een eigen deskundige.

Het is belangrijk om bij een calamiteit of een ingewikkelde schade direct een eigen deskundige in te schakelen in de vorm van een contra-expert. Uiteraard staat HLPC u ook bij wanneer u het op een later moment niet eens bent met de schadevaststelling van de expert van de verzekeraar. Hoe eerder des te beter!

Contra-expertise staat voor het behartigen van de belangen van de gedupeerde en optreden als eigen deskundige namens de gedupeerde. HLPC weet hoe de lijnen lopen en wat uw rechten en plichten zijn. Wij overzien met een professionele blik de gevolgen van beslissingen die direct na de schade genomen moeten worden. Hiermee wordt voorkomen dat u in de hectiek van het moment onjuiste afspraken maakt of toezeggingen doet. Daarom is het belangrijk dat u direct na het ontstaan van de schade HLPC Expertise inschakelt.

Scroll up