HLPC Finance denkt mee over uw financiële administratie, uw HRM-zaken en uw salarisadministratie en biedt ondernemers ondersteuning op maat.
U kunt ons voor al deze drie disciplines inschakelen of voor slechts één of twee onderdelen. Daarnaast kunt u beslissen om een deel van de werkzaamheden bij ons neer te leggen of wij nemen u werkelijk alles uit handen. Het is maar net waar u behoefte aan heeft en waar u zich prettig bij voelt.
Waar wij u mee gaan ondersteunen hangt af van uw eigen capaciteiten, waar u zelf affiniteit mee heeft en hoeveel tijd u aan deze werkzaamheden wil besteden. Want laten we wel wezen, de tijd die u overhoudt kunt u weer besteden aan datgene waar u goed in bent en wat u echt leuk vindt: ondernemen.
Wat wij ook doen, het is altijd maatwerk. Daarom ontvangt u van tevoren ook een heldere offerte.
Wat wij altijd doen
- Inboeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen, het kasboek en de bankafschriften die u bij ons aanlevert.
Wat wij aanvullend aanbieden
- Opstellen en verzenden van de verkoopfacturen
- Betalingen verrichten of het maken van een betaaladvies via een directe bankkoppeling
- Oppakken en afhandelen van uw correspondentie
- Maandelijks verstrekken van overzichten van de openstaande posten (debiteuren en crediteuren) en uw verlies- en winstrekening
- BTW-aangifte per maand of per kwartaal
- Aangifte inkomstenbelasting verzorgen
- Jaarrekening verzorgen
- HRM-werkzaamheden en salarisadministratie
- Aanvragen tijdelijke steunmaatregelen of subsidies
- Het archiveren van uw digitale of papieren stukken
Want wij hebben het inzicht. Wij bieden ondernemers overzicht.