Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen die HlpC Finance vaak ontvangt ziet u hieronder:

HLPC is een ervaren partner op het gebied van financiële administratie en wij denken graag met u mee. Als wij uw administratie regelen, dan heeft u meer tijd over voor andere zaken. De tijd die u overhoudt kunt u besteden aan het datgene waar u goed in bent en wat u echt leuk vindt: ondernemen.

Wij werken in de regel met een vast maandelijks bedrag, zodat u weet waar u aan toe bent. Wij maken graag een offerte op maat voor u.

Uw informatie wordt bij HLPC beveiligd opgeslagen en bewaard, zowel de hard copy (papieren versie) als de digitale informatie. Daarnaast hebben al onze medewerkers een geheimhoudingsverklaring getekend, dus dat is ook goed geregeld.

Afhankelijk van uw wensen nemen wij werk voor u uit handen. HLPC Finance denkt mee over uw financiële administratie, uw HRM-zaken en uw salarisadministratie en biedt ondernemers ondersteuning op maat. Het is aan u waar u onze ondersteuning bij wenst. U kunt beslissen om ons voor al deze drie disciplines in te schakelen of om een deel van de werkzaamheden bij ons neer te leggen. Wij staat graag voor u klaar en zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar om eventuele vragen te beantwoorden of werkzaamheden op te pakken.

Scroll up